#LikeMe pakt uit met eigen kledingcollectie

Fans van Ketnet-reeks kunnen zich voortaan vereenzelvigen met de personages.

#LikeMe pakt uit met eigen kledingcollectie

#LikeMe kledinglijn JBC

#LikeMe pakt uit met eigen kledingcollectie

CATEGORIEËN

Fans van #LikeMe kunnen zich voortaan kleden zoals hun favoriete personages Mia, Oscar, Sem en Louise met een exclusieve collectie, ontworpen door modestudenten Raoul en Jules. De kleding, schoenen en accessoires spiegelen de persoonlijkheden van de nieuwe cast en zijn nu beschikbaar in alle JBC-winkels en online.

 

In samenwerking met jongerenzender Ketnet en productiehuis Fabric Magic biedt kledingketen JBC jonge #LikeMe-fans de kans om de stijl van hun tv-helden te omarmen en zich onder te dompelen in de wereld van de serie.

#LikeMe kledinglijn JBC

Thomas Van Goethem, bedenker van #LikeMe en CEO van Fabric Magic, is enthousiast over de collectie: “Met de nieuwe reeks van #LikeMe spreken we een gloednieuwe generatie aan. Ketnet en Fabric magic zijn ontzettend trots op de samenwerking met JBC omdat we zo ons universum nog dichter bij alle Ketnetters kunnen brengen. Wat is er tenslotte leuker dan je te kunnen kleden in de outfits van je tv-helden?”, zegt Van Goethem.


Personages Raoul en Jules vertaalden de stijl van hun vrienden naar een eigentijdse collectie die de sfeer van de Ketnet-reeks ademt. Elk item straalt de persoonlijkheid van één van de personages uit. Zo kunnen fans wegdromen in Mia’s favoriete crochet top of stralen in Louise’s iconische roze broek met bijpassende, vrolijke shirt.

Ga naar de inhoud